Seydasahin ben iki kere yaşadım, hatta birinde kistim baya şişti enfeksiyondan. Canım bol su içeceksin, fermente gıdalar tuketeceksin biraz sirke de kullanabilirsin yiyeceklerinde az miktarda. İç çamaşırın günlük olsun nemli kalmasın imkanın varsa ütü yap, düzelecek insallah. Ben çok zorlandım maalesef ilaçlar + bu önlemlerle rahatladım geçmiş olsun