Valla ben o kadar hastaydım ki icmek istedim ama burada okuduğum da icilmemesi gerektiğini anladim. Hatta birisi nane limon ictim kanamam oldu yazmıştı ben dayanamadim cok griptim cok az cay bardagi kadar ictim ertesi gun hafif lekelenmem olmuştu ona bağlı değil ama üzerine gelmeside baya tesaduf olmustu Allah korusun daha doğal yolla sadece limon yiyebilirsiniz🥰