Kızlar iyi geceler kafama bir şey takıldı bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. 23 + 2 de doktora gittim. Çok şükür doktor herşeyin normal olduğunu söyledi ama ultrason kağıdında benim dikkatimi bir şey çekti. Bebeğin baş çevresi karın çevresi uyluk kemiği 22+5 22+2 22+6 şeklinde yazıyordu. Yani ben aslında 23 hafta değil de 22 haftada mıyım yoksa gelişimi 3-5 gün geride mi eve gelince fark ettim doktora da sormayı unuttum 🤗