Arkadaşlar dün gece saat 1 gibi başladı sabah 6 ya kadar bebeğim 10 dk da bir karnımdan çıkacak gibi sertleşti (kasılmamı oluyor bu bilmiyorum ama çok fazla sertleşip karnımı yamultacak derece ) ve karnımın alt kısmında yoğun sancı Ve belim ağrıyordu sabah 6 ya kadar dayanabildim kendi doltorumu aradım ulaşamayınca devlete gittim nst de çok sancım çıkmadı az çıktı ama alttan muayene yaptılar ( hemşireler daha stajyerdi sanırım biri baktı anlamadı başka biri daha baktı inledim resmen 1 cm açılman var dediler ) sonra eve geldim yorgunluktan uyumuşum bugün gündüzden beri bebek 1,2 kere sertleşti sadece onun dışında öyle ağrım sızım çok olmadı kendi doktorumla iletişime geçtim nidicart yazdı sancı kesici her ihtimale karşı sizce doğum mu bu nedir yalancı sancımı yaşayan varmı