Fatmakrbg canım çok sağol benm ilk başlar biraz kanama oldu kasılman olmaması için bol bol su iç okadar etkili ki ben fazla içmiyordum sürekli ağrım vardı 3litre günde bazen 5i buldu rahim kasılmasını engelledi enfeksiyon içinde bol su ama benm 2ay sonra dün kanımda enfeksiyon çıktı antibiyotik tedavisi oluyorum iç çamaşırı sık değiştirdim bide temizliğe de dikkat ettim ama çıktı şimdi pamuklu bez koyucam her an eğilemiyorum inşallah 10gün sonra düşer