Eminik inşallah bu sefer zamanında kucağınıza alırsınız, çok güçlü bir oğlunuz varmış maşallah, benim doktorum 25in altı risk dedi ama önlem amaçlı dikiş atılacak, çünkü şuan iyi durumda olsa bile yine önceki gibi birden açılma olup bebek gelebilir dedi, siz ne sıklıkla kontrole gidiyorsunuz