Kızlar Dün şiddetli ağri ile hastaneye gitmek zorunda kaldim hem sevindiğim hemde üzüldüğüm iki haber aldim sevindiğim ikizlerimin kız olabilceğini söyledi doktorum😊 diğeride erken doğum riskim varmis 😢 13 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim daha hicbiseyi belli değil sadece kıza benzettim dedi doktorum sizce bu değişirmi böyle olup değişen oldumu kafam baya karıştı hiçbisey görmeden direk kız dedi çünkü 🤔🤔