yasemin333 Kızlar bu iğneden olan var mı salı günü bir defa bu iğneden yaptırdım ilk bir iki gün bir şey yoktu iki gündür iğne vurulan kısım ve etrafı o kadar çok acıyor ki ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum çok acıyor daha önce böyle bir acı yaşamamıştım acısından ağlıyorum resmen.İğneden olduğunu da bilmiyordum hamladım sanıyordum eşime zeytinyağı ile ovdurdum iğne yapılan yer bu acıyan kısım dedi sonra araştırdım bu iğneyi yaptıranlarda oluyormuş ağrı.Nasıl geçecek bu 😞çok acı çekiyorum
Nnslhnfr yasemin333 o iğne yağlı bir özelliğe sahip olduğu için ağrı yapıyormuş maalesef.. bende haftalık oluyorum iğne yapılırken kendimi istemsiz kasınca daha da ağrı oluyor
Gllpkr yasemin333 ben 10 günde 3 tane olmuştum iki buçuk ay öncesiydi kalça ağrısı acısı çok zor oluyo gerçekten ama iyikide o iğne var düşük riskimizi azaltıyo 😊 çok şükür
Albiina05 yasemin333 ah ah kaç haftadır vurduruyorum o iğneyi. İğne korkusu olmayan ben korkar oldum. Çok yakıyor. Bir pamuğa kolonya döküp ovabilirsin. Alkol dağıtıyor.
yasemin333 Meflug kaç güne geçiyor ya çocuk gibi durup durup ağlıyorum çok acıyor elimi süremiyorum kalçama
MrsBeril Bende 3 ay kullandim bir o tarafa bir diger tarafa yaptir ben oyle yaptiriyordum cunku beze yapiyor ve o tarafa hic yatamiyorsun bile.
yasemin333 MrsBeril ben bir defalık oldum bir gün birkaç kere kahverengimsi leke geldi doktora gittim hemen bir sorun çıkmadı ama önlem amaçlı iğne yazdı.Başka vurulmayacağım çok şükür.Vurulduğum günle ertesi gün ağrı yoktu dün başladı daha ben o yüzden iğneden olabileceğini düşünmemiştim
yasemin333 Gllpkr kaç güne geçiyor yürüyemiyorum topallıyorum pazartesi okula nasıl gideceğim kara kara onu düşünüyorum
Tugceyslky Tüm hamileliğim boyunca kullandım maalesef ve şu an 35 haftalığım ve yine devam ediyorum, ve maalesef her hafta o ağrıyı çekiyorum, bebişlerimiz için katlanacağız 😒 rabbim kolaylık versin inşallah
Meflug yasemin333 ben haftada 1 vuruluyordum 4 5 güne geçmişti. Ama bı arkadaş yazmış o ilaç yağlı iğne yapılınca iyice bastırıp ovun dağılsın ilaç dagilmadigi için de ağrı yapar.
yasemin333 Meflug iğne yapılınca kalktım hemen eve geldim bir iki gün hiçbir ağrı sızı yoktu şimdi acısından üstünde elimi bile gezdiremiyorum ☹️
Tugceyslky yasemin333 size önerim her hafta bir o kalçaya bir ötekine, ve vurulduktan sonra hemen olmayı deneyin ki ilaç dağılsın..
ssnnmmm Bende oldum o iğneden ama çok ağrımadı yada ben ilk bebeğimi kaybettiğim için bunada bişey olacak diye kahrolmaktan anlamadım ağrısını