Sisi Busenurrr öncelikle hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🤗 peki sen 15 gün mğ yoksa 1 ay boyunca mı kullandın
Sisi umudumvar2 merhaba canım hayır yumurtlamayı görene kadar kullandım canım yani 15 gün sabah ve akşam
Eylul21 Hamile kalmak icin doktora gittigimde gynositola başlatmıştı.Adet düzensizligimde vardi ayni zaman da.2 ay sabah-aksam tok karnina kullandim.şükürler olsun 3. Ayda hamile kaldım.2 aydirda kullanmaya devam ediyorum.Gönul rahatlığıyla kullanabilirsin😇
edb06 Eylul21 pko var miydi sende canim. Genelde olanlara veriliyor sanirim. Bana pko var demedi ama bu ilaci verdi aclik sekerim sinirda diye. Boyle onemli bir seyi soylemeyi unutmuş olamaz degil mi ?
edb06 Bana da 2×1 yazdi sanirim ama kagidi kaybettigim için ben gunde 1 kere aldim. Ilacin ustunde 1 kere onerilir yazdigi icin. Hata mi yaptim acaba :/ Ac tok bir sey demedi.
Eylul21 edb06 canim bana da pko var demedi.Baslatti faydasini gormus olmaliyim ki şükürler olsun gebe kalabildim.Hala da devam ediyorum.🙏
Eylul21 Sisi Doktorum sabah ve aksam yemeklerinden sonra kullanmami soylemisti.Yarım su bardağına boşaltarak☺️Bu arada bende yaklaşık 3 ay boyunca adet bitisinden baslayarak yumurtlama gunum bitine kadar sogan kuru uygulanmistim.Her muayeneye gittigimde yumurtalarimin güzelde geliştiğini soylerdi
Sisi Eylul21 maşallah canım ben de soğan kürünü uyguladım çok şükğr ilk ayda hanile kaldım☺️ Sizin tedaviniz devam ediyor mu gebelik var mı
Elif3534 Sisi ben de kullandım ilk ay hamile kaldım. Klomen de kullandım. Ovülasyonu takip ettim derken elimden ne geldiyse yaptım :)
Sisi Elif3534 hayırlı olsun ben de ilk ayda hamile kaldım şimdi 18 haftalığız:) aAllah sağlıkla doğurmayı nasip etsin ☺️❤️
Eylul21 Sisi Allah sağlikla kucaginiza almayi nasip etsin🙏Bende 9+4 günlük hamileyim.Rabbim isteyen herkeslere tattirsin insallah🤲😇
Eda115354 Sisi ben almıştım toz saşeydi ağzıma döküp suyla içiyodum. Her gün iç demişti ben de öyle yapmıştım. Şu an hamileyim 😌
Sisi Eda115354 çok şükür canım bende suya karıştırıp içmiştin şimdi hamileyim☺️❤️Allah sağlıkla doğurmyı nasip etsn