Fatma12345 Kizlar 8 haftalık oldum dün doktora gittim kese şekil bozukluğu olduğunu söyledi içinizde öyle bı sorun yaşayıp atlatan varmi
Albiina05 Fatma12345 bana demişti doktor. Düşük riskim vardı. Başka bir doktora gittim o kese bozukluğu değil bakış açısına göre değişir dedi. Ama progestan ve proluton depot iğne başlattı. Çok şükür atlattım sayılır en kötü süreçleri.
Fatma12345 Dinleniyorum dünden beri cnm sırt üstü çok korkuyorum inanki gecermi acaba doktorum net bişey demedi