Cnsuyakan Kızlar dün hastaneden ciktm sancilarim vardı ilaç serumlar derken dün taburcu oldum ama doktorum Nidicard verdi ve sersemlik yaratıyor gibi ve ne için olduğunu da sormadım neden veriliyor bu nidicard birde yan etkisini gören oldu mu ?
aaysegndz Cnsuyakan ben de bi süre kullandım erken doğum riskim olduğu için uyku hali yüzümde kızarmalar oldu yan etki olarak ama mecburen 37. Hafta dolana kadar kullandım
Cnsuyakan aaysegndz benimde erken doğum riskim var ama ağır bir ilaç baya etkiliyor beni korka korka iciyorum 😔
aaysegndz Cnsuyakan evet maalesef ağır bi ilaç aöa düzenli kullanınca etkisini gösteriyor bebişler için katlanıyoruz ☹️ İlacı içtiğinizde mümkün olduğunca yatmaya çalışın saten uyku yapıyor direkt
Cnsuyakan aaysegndz bebeğime de bir zararı olur diye de korkuyorum bir sürü iğne ilac verdiler bu kadar ilaç ilerde bir sıkıntı yaratır diyede korkuyorum 😔
Cnsuyakan Kubrabulutt31 banada ağır geldi sıcak basıyor uyku yapıyor hastaymisim gibi hissediyorum birde iki kutu vermiş doktorum hepsini kullanmasam mi acaba
aaysegndz Cnsuyakan erken doğum riskin varsa mutlaka kullan ama ben doldurana yan etkilerini söyledim günde 3 kullanıyordum 2 ye düşürmüştü bi al istersen sen de 😊
Cnsuyakan aaysegndz günde 4 kez alıyorum evet erken doğum riskim var cnm neyse vücut alışır herhalde bir süre sonra kızım için dayanicaz artk 🙏