shydoll tatlım öncelikle çok geçmiş olsun inan bana ne hissettiğini çok iyi anlıyorum, 5.gebeliğim şu an daha önce 3 kez kimyasal yaşadım, tam hamile kaldım diye sevindim ilerleme olmadı geçen sene ve 4.de malesef kürtaj olmak zorunda kaldım, ahh neler çektim neler. Hamd olsun bi sorun da yok bu arada, şimdi çok şükür kızıma hamileyim kısmetse sayılı günler kaldı hiç üzülme Allah ın izniyle olur bu durumlarda pozitif olmak en zoru ama en doğrusu 🙂 Rabbim yar ve yardımcı olsun