Emnee kalmıyordur inşallah midesi ona göre, hem o emerken ağzından bi enzim salgılanıyo o arttırıyo sütü, meme reddi yoksa mama aşamasını iptal edebilirsin ama mama vermeye devam edersen ilerki aylar sütünden az iççek vucutta ihtiyacı yok diye az üretçek… İnsan öyle mükemmel tasarlanmış ki 40 gün birşey yemese de vucudundaki depolar ile hayatta kalır.. Buna bebek te dahil… İlk zamanlar bi kaç gün az idrar yapıyo ama emzirme sıklığını arttırınca normale dönüyor süt te artıyo 🙂🙆♀️