ZorYollardanAsipGelenim Rahim ağzı kısalığı olanlar doktor muayenesi dışında ne gbi sikayetleriniz vardi da teshis koyuldu?
Nnslhnfr ZorYollardanAsipGelenim Merhaba. Bende bu durumdan serklaj oldum. Kontrole gittiğim günün sabahında çok yoğun adet sancısına benzer ağrı yaşadım deyince doktor rahim uzunluğu takibini yapalım dedi. Çünkü kanama veya başka sıkıntı yoktu. 1 hafta sonra gittiğimde 25 mm e düşmüştü kısalık öyle olunca dikiş atıldı rahim ağzına.
Btky ZorYollardanAsipGelenim Şuan bu durumdan dolayı serkulajliyim tedbir amaçlı. Geçen sene hic bise yokken sürekli idrar yapma istediği bi baskı oluşmuştu. Ama ne bi ağrı ne bi kanama nede suyum hic biri gelmemişti.. Wc den çıkıp tekrar girmek istiyodum bi doluluk vardi sanki idrarımı tam yapmamış gibi ama oysa 1 damla anca geliyodu. Dr.a gittim hemen hic beklemeden ve rahim ağzının açıldığını farketti serkulajda oldum ama kurtaramadik. Sizinki belki enfeksiyondur hemen korkmayin stres yapmayın. Sağlıkla alırsınız inşallah yavrunuzu kucağınıza
Merveeeeeeeeeeeeeee ZorYollardanAsipGelenim ben gebeliğimin başından beri progestan kullanıyorum Allaha şükür sınıra ulaştım onun sayesınde
mavikelebek_ ZorYollardanAsipGelenim ilk gebeliğimde 24. Haftasında bel ağrısı ve 2 3 damla kanama şikayetiyle gttim ilk bebeğe baktılar iyi sonra alttan baktılar kese rahimden 3 cm kadar dışarı çıkmış heran patlayıp doğum başlayabilir dediler serklajın ne olduğunu anlatıp geç oldu Şu an bu ameliyatı gerçekleştiremeyiz dedi progestan la 29 a kadar hiç kalkmaksızın yattım 29.haftada bir hapşırıkla suyum patladı..kızım 1200 kg doğdu 40 gün küvezde yattı çok şükür şuan 2 buçuk yaşında ve şuan gene hamileyim 13. Haftada serklaj oldum 23. Haftamdayım inşallh bu yavrum zamanında ve sağlıklı doğar
ZorYollardanAsipGelenim 93yeniden benim bi kürtajım 1 dusugum var tekrar hamileyim progestan fitil kullaniyorum az once koyarken farkettim sanki orda bisey var internetten baktım gorsellere ayni rahim agzi kisaligindaki gbi sislik acaba pazartesi doktora sorsam mi ki
Gigy ZorYollardanAsipGelenim o bende de var gebelikten dolayı öyledir diye düşünüyordum,fitilde fark ettim ben de
93yeniden ZorYollardanAsipGelenim bende fitil kullanıyorum canım ben bişe hissetmedim öyle doktora sor bence nolur nolmaz için rahat olur
ZorYollardanAsipGelenim Nnslhnfr Gigy insan tedirgin oluyo agrim kanamam yok bel agrisi disinda ama nasil anlatsam bilemedim diger 2 gebeligimdede fitil kullaniyordum hic böyle bsey yoktu acayip bi doluluk var orda
Nnslhnfr ZorYollardanAsipGelenim Kafanızı çok meşgul ediyor, içiniz rahat değilse doktora gidin bence. Yoksa insan kendi kendine anlam yüklüyor her şeye
ZorYollardanAsipGelenim Nnslhnfr pazartesi kontrolum var ama doktora nasil desem bilemedm nasil anlatsam icerde bisey mu var dicem ne dicem🤔
Nnslhnfr ZorYollardanAsipGelenim kendi farkettiğiniz durumu söyleyip rahim ağzı uzunluğum normal mi diye sorabilirsiniz. İnşallah her şey normaldir. Vaktinde sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız.
Ftmklbk Kızlar benimde normalden daha uzunmuş. Doktor muayenede söylemişti. Bu bir sorun mu dedim yok hayır tam tersi avantaj bile olabilir dedi. ama bende şimdi detaylı sormadigim için pişmanım. Acaba normal doğum için bir engel midir.