Hvva70 [silindi] eger aşırı azsa engel olabiliyor maalesef canım, bizim de azdı normal yolla 2 sene denedik ama sonunda tüp bebekle oldu şükür, dogal her yolu denedik ama işe yaramadı maalesef bizde…
ecembugra53 [silindi] az canım engel yani artması laxım en az sperm sayısı 15. Milyon olması gerekir doktorum demişti eşimde 20 milyon vardı biz artırdık ilaç verdi falan 100 milyon oldu sonra gebeliğim kendiliğinden dogal yolla kaldım canım 😊
anneadayi33 [silindi] üroloji dr ilaç vermesi lazım sigara içiyorsa sigarayı bıraksın keçiboynuzu pekmezi vs faydası oluyor bir de sen kendi doktoruna göster o da baksın zaten istemiştir senden
confundo ecembugra53 Sizin durumunuza çok benzer bizim de. Ne ilacı verdi nasıl arttırdınız bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum🙏🏻
ecembugra53 confundo eşime pharmaton vermişti klomen ve keçiboynuzu pekmezi yedirdim hurma poleni yedirdim eşime bunlsr attırdı canım diğer türlü hiç bir sorun yoktu cok şükür 🥰
Merveli61 [silindi] keviboynuzu cok ise yariyor canim. Benim kaynim kisirdi. Speem degeri direkt 0 cikiyordu. Eltim hic aksatmadan her aksam keciboynuzu kaynatti suyunu icirdi ama bi aksam bile aksatmadi. Sora hamile kaldi. Tibben mumkun degildi cocuklari olmasi düsün. O yuzden hic korkma erkeklerin degerleri degisebilir