Sahikaklc Kizlar selam 23+4 gunluk hamileyim ve uyandigimdan beri bobregimde ve belimde agri var ve gecmiyor uzaniyorum ediyorm ama fayda etmiyor beklemelimiyim yoksa doktora gitmelimiyim hemen lutfen yardim edin
Edabrkikra Sahikaklc doktra git aynisni bende yasadim enfeksiyon dediler bebek bobrege baski yapmis idarari atamiyosun agrin oluyo dediler ilac verdiler 1 haftadr cok iyiyiim
Aliasaff Sahikaklc Benimde oldu böbrek taşı var bebek onu sıkıştırıyormuş ağrı kesici iğne yaptılar kalçadan
Kuzusunannesi Sahikaklc doktora git bu haftalarda böbrek genişlemesi olma ihtimali yüksek böbreklerine baktır, normalden fazla su içtiysen oda çok ağrı yapar, birde safra kesesine baktır taş olma ihtimali de var geçmiş olsun
Edabrkikra Sahikaklc kendi doktorunun yapcagi bisey yokki uroljiye git diyo oda zaten acile git ben oyle yaptim sonra uroljiye gittim egerki.sana da bobrek dderse ve benim bulanti kusmamda olmustu sendede varmi
Edabrkikra Sahikaklc evet acile git ben cok.aglamistim ilk kez oyle agri yasamistim ama tabi herkes bi degil enfeksiyonda agri yapiyo dediler ihmal etme yani. Insallah gecer panik yapma kasma kendini düzelir
DilekAlkanat Sahikaklc cnm su ictim yazmissin ama yetmemis olabilir su icmeye devam et ama oturarak ic ayakta icme benimde oyle olunca su iciyorum 1saat icinde geciyor
Aliasaff gkceozsy bebek ayaklarını poposunu yaslıyor canm sende hafif hafif elinle masaj yap öyle olunca ayaklarını çeksin göğüs kafesinden 😊