Kizlar merhaba adetim 12 gun gecikti fakat gebelik cikmadi progesteron degerim 0.60 cikmis pek anlamadim internette 20ml altinda olması gerektiği yaziyor gebelgin ilk trimesterindada 20den yüksek olmasi gerektigi bana bi yardimci olurmusunuz bu ne demek oluyor?