Çünkü regl olamıyorsunuz ve bebek yerleşiyor ondan dolayı ağrı oluyor bende yaşamadım sonra sonra geçiyor ama şuan 18 haftalığım yine zaman zaman başladı kasık ağrıları bebek büyüdükçe geçmişler olsun hepiciğinize sağlıkla bebelerinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🎉🐣🌸