Sevgili anneler aklıma takılan bi durum var doktoruma çok güveniyorum yalnız aynı durumda olan var mı merak ediyorum idrar yolu enfeksiyonum çok yüksek çıktığı için doktorum unacefin iğne verdi sabah akşam birer tane toplam 3 günde 6 iğne vurundum aklıma takılan şey ise bebeğime bi zararı olur mu 16+1 haftalık hamileyim bu iğneden kullanan aynı durumda olanınız var mı