O_Kskn1 Kızlar 10 haftadayım çok midem bulanıyor 😭 Uyuyamıyorum uykum bölük bölük napacagimi hiç bilemiyorum 😭😭
Rima6830 O_Kskn1 Canım kesinlikle işkembe iç benim de durumum çok kötüydü haftada bir içiyordum çok iyi geldi .ben hiç sevmezdim ama meburi olarak içiyordum mutlaka dene🙏
Zehraaa98 Valla canım şükret ben daha 6.haftadayım erkenden basladı mahvoluyorum her gün uyku falan yok🥴
Dunya_3 Zehraaa98 ben de 6 haftalik sabahları genelde ve gün içinde kusmaktan boğazım aciyo artık nasil çareler buluyorsunuz
WmonallissA Gece yatmadan bir tane prilam içiyorum, gün içinde bulantım çok olmuyor, oluncada bir tane zofer alıyorum, bulantım nerdeyse hiç olmuyor.Deneyebilirsiniz
Zehraaa98 Dunya_3 valla canım hıc bır sey yapmıyorum bebegı etkılemıyormuş zaten bana zarar verıyormış bol su iç dedi doktorum
Susam-annesi20 Bence doktorunla görüş ilaç verir bir de serum verir . Benim bulantılarım 5. haftada başladı su dahi içemiodum cok aç yattım yataktan kalkamamıstm hiç geçmicek sandım . Prilam dr ve serumla düzeldim . Şimdi 17 haftalık olduk cok şükür hafifledi en azından ilaç fayda eder tamamen geçirmese bile sabahları olur sadece . İnşallah sizde atlatırsınız 🌸
Oznuryener19 O_Kskn1 Gece yatmadan 2 tane prilam içiyordum sabah uyanınca aç karnına 1 tane daha sonra gün içinde açken yine 1 tane daha içiyordum o haftalar da çok şükür benim bulantımı azaltmıştı doktorunuza danışıp bu şekilde içebilirsiniz belki ama ben bu şekilde kullandigim da feci uyku yapıyordu gözümü açamıyordum uykudan kesinlikle doktorunuza sorun.
Oznuryener19 O_Kskn1 Evet evet tabii ki zaten hamilelere özel bi ilaç bu doktorum bana böyle söylemişti
TeacherrMom Bulantilara herşeyi denedim en çok cici bebe biskuvinin faydasını gördüm sürekli ondan yedim
Annem1 O_Kskn1 6 haftalıkken başladı. Tam anlamıyla geçmedi hiç. Çok kötü oldugum için ilaç yazdı doktorum. Sürekli yatarak geçirdim uyku nedir bilmedim. Hiçbişey yiyemiyorduöim. Doktorunuza soyleyin ilaç yazar
NefesDeniz O_Kskn1 Benim 5.hafta itibari ile başlamıştı şu anda 13 haftalık oldum hala devam ediyor daha dün serum takıldı 🥺 Ben hemen doktoruma söylemiştim dayanılacak gibi değildi ruh gibiydim resmen zofer 8mg verdi birde haftada bir serum takılıyor serum çok iyi geliyor bana çok şükür