kızlar bir şey soracağım.böyle bir şey yaşayan varsa yardımcı olabilir mi. adetim 4 gün geçti ama tek çizgiyi görmek istemediğim için test yap ak istemiyorum sonra çok üzülüyorum o sebepten 10 gün bekleyeceğim. sorum şu ki 4 gün boyunca çok şiddetli adet sancısı yaşıyorum her ay yaşadığım şeyler oluyor bir gün olmuyor ertesi gün çok şiddetli sancı oluyor hamile miyim adet mi olacağım bimiyorum yaşayan var mı