Arkadaşlar iyi akşamlar. 18+5 im. Gün içinde karnım çok yokken gün sonunda resmen büyük bir karnım oluyor. Kendimi şişkin hissediyorum karnım çok gergin oluyor bazen. Bunun sebebi nedir? Bir de ödem oluşuyor olabilir mi acaba? Şimdiye kadar 3 kilo aldım bu arada