Gmzbrl 36+2 yiz dün ve bugün hazırladım çantamızı. Herşey hazırdı yıkayıp ütülemiştim bugün çantaladım sadece. Erteliyordum sürekli ama bir iki hafta daha önce hazırlayabilirmişim biraz zorlandım iki gündür yalancı sancılarım olunca korktum hemen hazırlıyım dedim. Bebişin herşeyi alındıysa şimdiden hazırlayın kalsın kenarda derim