momelif Valla kuzu şöyle anlatayım benim 2gebelik yaşadım kaybettim ikisi de yine geç döllenmeydi. Bende pco var adet düzensizliği olunca 2ayda bir 45 50 günde bir oluyordum ama vücut takibinde ustalaştım sanırım öyle anladım yine normal adet tarihim 21haziran olucaktı ama 10temmuza çekti doktorum adet olacağım zaman geçince ve olmayınca yine yumurtlama zamanım oluyormuş, o yüzden bu 3.de böyle ayarlandı tarihim. Zaten döllenen bi yumurtan varsa adet olmazsın, ama üstüne görme yaşarsan o ayrı tabi onu bilmediğim için bişey diyemem