Zeyzey14 Merhabalar kızlar 37. Haftamdayım. Squat,pilatese başladım. Bazı yerlerde squatın faydasını görmedim yazmışlar. Bunlarda memnun kalanlar faydasını görenler var mı birde Perine masajı. Bunları yapabilirsin dedi doktorum sorduğumda ☺️
Bsraskmn Zeyzey14 36 haftadayım doktorum squat yürüyüş ve perine masajına başlamamı söyledi sadece squatı yapabiliyorum perine masajı kendin yapmak çok zor göbekten dolayı. Squatın fayda edip etmemesi bünyeye göre değişir bence yapmak lazım yinede
Durukusunannesi Zeyzey14 ben de 36 da başlicam inşallah pilates ve squata şimdilik yürüyüş yapıyorum bide merdiven çıkıyorum
Mervegrbz Ben gebelik boyunca çok hareketliydim, 4 Aydan sonra pilates yapamaya başladım yürüyüş vs son haftalarda da sürekli egzersizlere devam ediyorum, şuan 39+4 bi hareketlenme yok