Herkese Merhaba
33. Haftamdayım göbeğimde, kol ve bacaklarımda döküntüm var ve kaşınıyorum geceleri uyuyamıyorum..
doktorum tahlil vs yaptı herşey normal hamilelikten dedi
Bunu yaşayıpta kendine başka çözümler bulabilen var mı?
Kaşıntı için krem verdi ama en fazla 1 saat idare edebiliyorum