pinar22 Kızlar selam ben 30+4 haftalık hamileyim kızım olucak kısmetse benim bebeğim bir kaç gün üstüste çok hareketli hiç durmuyo arada bir gün de çok az hareket ediyo varmı aranızda bu durumu yaşayanlar 🙁
Mina01 pinar22 Bende 30+3 bazen çok hareketli bazen çok az kıpırdıyor.doktora gittiğimde sırtı karnına dönük dedi ondan hissetmiyormusum yoksa valla kaburgama gönderiyor hareket edince yada mideme 😂şikayetleriniz neler sizin
pinar22 Mina01 valla benim kızıda doktor hareket etsin diye sürekli karnımı sallıyo tembel olucak bu canı isterse hareket eder diyo 🤣 bide bu aralar vajinada kemiklerde ağrı hissediyorum yürürken ağırlaştı benim ki 🤣🤣
Mina01 pinar22 vajina kemiği değil mi onun için doktorum doğuma hazırlık dedi benim.birde doğum pozisyonu almış akintim arttı bel kaşık agrım oluyor seninde böyle şikayetlerin var mi
pinar22 Mina01 evet var canım tahminen aynı zamanlarda doğurucaz zaten bakalım bebeğim iri gibi o yüzden doğum şekli kafamda canlanamıyo hala pazartesi gidip görücez yine boyu kiloyu senin nasıl rahatmı hamilelik dönemin
Mina01 pinar22 canim bende iki hafta sonra gidecem insallah kan sulandiri iğne kullanıyorum onun için doktor sezeryan yanlışı konuştu..bebeğim çok şükür şimdilik iyi ama doktor aralık sonuna kalmaz dedi senin en son ne kadardı boy kilo falan
pinar22 Mina01 ben 3 hafta önce gittim canım kilo 1600 gram boyda 42 santimdi doktorum önden gidiyo bakalım gidişe göre karar vericez dedi bende başladım yaklaştıkça heyecan yapmaya 😍
Mina01 pinar22 Ben 29.haftada geçen hafta gitmiştim 1500 kiloydu 40cm ama şimdi nasıl bilmiyorum iki hafta sonu gidecez bakalım.insallah sağlıkla alırız kucaklarimiza😗