1818-1818 açıkçası ilk doğumumda ben kendimden tiksindim, o yüzden eşimin beni öyle görmesini istemiyorum. Dokuz aylık bir süreç var bakımı emzirmesi var onları görüp kıymetini anlamayacaksa doğuma girip görse ne fayda, sonuçta ağrı acıyı çeken biziz. Bu benim naçizane fikrim