Merhaba herkese. 40+1 olduk bugün kontrolümüz vardı tosuncuğum 3900 kg olmuş ve açılmamda hiç ilerleme yok doktorum hic açılacak gibi görünmüyo ve iri bir bebek bu saatten sonra beklesekde olurda açılsa bile bebeğin omzunun çatıya takılma riski var ve muhtemelen kanala inememesinin sebebide iri olması dedi yinede beklemek istiyosan karar senin ama dedi şayet açılman şöyle 2-3 cm olsaydı direk yatırır suni verirdim sana tutardı ama bu açılmayla sancıszlıkla suni tutmaz ve sana saatlerce işkence yapıp ameliyata almak istemiyorum dedi allah razı olsun doktorumdan gerçekten hep cok guzel ilgilendi benimle beraber üzüldü benimle beraber sevindi o yüzden ona o kadar güveniyorum ki anlatamam bende dedim o zaman bebeğimi riske atmak istemiyorum rabbimden hayırlısı buymuş sezeryan günü alalim dedim dokrorumda yarin nöbetçiymis şansıma yarin sabah yatışım yapılacak oglene kadar alicak insallah yani yarin yavruma kavusuyorum allahin izniyle darisi tüm bekleyenlerin başına bol bol dua bekliyorum hepinizden doğumdan sonra dogum hikayemi tecrubelerimi de paylascam sizinle 😊