Ozlemoz 37+4teyim dün geceden beri karnım ağrıyor resmen yalancı doğum kasılması dediler bebeğimin hareketlerini çok hissetmiyorum yer basıyor ağrı ayaklarıma indi. Bu sancıları yaşayanlar sizede oldu mu böyle lütfen yardım edin 😭
feamtrmea Ozlemoz 37+2 ara ara dedikleriniz hep oluyo geceleri belim çok ağrıyo tuvaletim olmasa bile sırf yürümek için tuvalete kalkıyorum gidip geliyorum yatıyorum bacaklarım ağrıyo bide🤔
Essaismail Ozlemoz bugün bütün anlattıklarınızı tüm gün yaşadım 35 haftaligim nefesim kesildi doğuruyorum sandim ama şükür şimdi daha iyiyim
Ozlemoz Essaismail nasıl geçti acaba benim dün geceden beri geçmedi şuan böyle ter basıyor karnım taş gibi ağrıyor geçmiyor bebeğimin hareketlerini de hissetmiyorum
Essaismail Ozlemoz bebeğin hareketlerini hissetmiyorsanız bence bi doktora gidin her ihtimale karşı ben yattım bütün gün tuvalet dışında hiç kalkmadım şükürler olsun hafifledi ama sizin haftanız bana gire daha ileride isterseniz doktora gidip baksınlar