sekerportacalii Kızlar merhaba bugün yine idrar tahlili verdim. 36 haftalık olduk. 7-8 epitel 5-6 erittosit yazıyor. Enfeksiyon var mı yok mu bilemedim 🤷♀️
Merve__kozz sekerportacalii epitel değeriniz düşük onda yok ama eritrosi değer yüksek cıkmıs biraz muhtemelen birazcık enfeksiyon var gibi doktorunu za atın sonucları tek kullanımlık saşe vericektir
Derinsmom Bildiğim kadarıyla idrarda lökosit yüksek oldu mu enfeksiyon deniliyor ama yanılıyor da olabilirim. Üstte kalsın
Bsraskmn sekerportacalii bu doktorun istediği teste bağlı eğer idrar testinde enfeksiyona bakılmasını istediyse lökosit olmalı diye biliyorum yani bende hep ona bakıldı çünkü lökositler vücutta enfeksiyonla savaşan hücrelerdir eğer enfeksiyon varsa idrarda yüksek oranda bulunurlar
Derinsmom Bsraskmn aynen doğru hatırlıyormuşum ama hangi değer sonrası enfeksiyon sayılıyor onu bilmiyorum sekerportacalii
Hanifesimsek Bende 37 haftalığım bende de enfeksiyon var sizce normal doğuma etki eder mi doğum sırasında bebeğe geçer dedi doktor sıkıntı olur mu sizce
Merve__kozz Hanifesimsek sanmıyorum bu benm 2. Gebeliğim 2sindede yasadım ilki normal oldu buda normal gözüküyor