merve5051 sipariş vermiştim silvermom diye bi markanın gümüş kapağını inşallah işe yarar tereddütte kaldım da o yüzden sormak istedim
Ekinim merve5051 sipariş vermiştim doğumumdan sonra geldi kapaklar ilk bi kaç gün çok can yakiciydi emzirmek ama çok şükür şuan çok iyi tüm yaralarım iyileşti çok iyi geldi bana gumus kapak.
Bus-raaa merve5051 çok işe yarıyor aldıysan kesinlikle kullanmanı tavsiye ederim benim gögüs uçlarım hiç yara olmadı gümüş kapak sayesinde şimdi 1 aylık oldu bebeğim artık takmıyorum alışıyor sanırım zamanla acı olmuyor😊
Cheerfulmom merve5051 benim ablamın yara olmuş kapuk bağlamıştı. Hemen ablama aldım yolladım. Taktığı gün yarası iğleşmiş. Hadi yara igleşti kabuk nerde diyor 😄 okadar iyi gelmiş ki keşke önceden alsaydım dedi.
Merveyturgut Ben 37+4 teyim 1 haftadır kullanıyorum günde 1 saat doğuma kadar, şu an bile yumuşatıyor, ve ucunda sıvı kuruyordu şimdi kurumuyor ıslak kalıyor sanırım işe yarıycak yara konusunda ben ümitliyim 😄
merve5051 Bus-raaa zamanla alışıyor bebek emmeyi öğreniyor ilk çocuğumda dayanılmazdı ağrılar emizirirken
merve5051 Cheerfulmom ay çok sevindim bende ismini çok duyuyordum ama biraz pahalı diye işe yararmı diye tereddütte kalmıştım
merve5051 Cheerfulmom ay çok sevindim bende ismini çok duyuyordum ama biraz pahalı diye işe yararmı diye tereddütte kalmıştım