Sel-min
Evet evlendim 3 ay sonra çikolata kisti olduğunu ögrendim hsg çekildi açık çıktı amh 1.43 çıktı 6 ay deneyin olmazsa gelin direk tüp Bebek dediler. 6 ay olmadı. Ankara’da tüp Bebek merkezine gittik 1 hsg ,3 histeroskopi , 3 toplama , 3 +3 ay geçici menopoz, 3 ay doğum kontrol hapı, derken 2.tup Bebek ile hamile kaldım çok zordu süreçler ve çok şükür şuan hamileyim 🥰