Gunesveay ben geçen sene ağustosta çekildim. Bende riske atamadığım için anestezi aldım. Canlı yapılıpta canı yanmayan arkadaşlarımızda var. Mıhtemelem tüpleri açık olan arkadaşlarımızın canı pek yanmıyor. Kendime geldiğinde 1,2 gün adet sancısı tarzı bir ağrı çekiyorsun hafiften. Gittiğinde yanına jer ihtimale karşı iç çamaşırı ve ped al canım. Bana gerek olmuştu.