yaztatili canım başı çok kolay oldu ama benim ayağım da tutulma bıraktı yani çekişiyor belimin kemiği ilk 4 ay çok ağrıdı sonrası da ayağıma vuran ağrılar bıraktı hala ayağım ağrıyor kemikten normal doğumdu ilkimde çok acı çektim suni sancı vesaire diye ikincide korktum yaptırdım ve ayağım böyle oldu herkes de yaparmi bilmem doktorun mu hatası onuda bilemem ama iki iş yapsam sol ayak kitleniyor kemiğim ağrıyor ve ayağım tutuluyor 😑