Cemrenur 19231923 anne karnında agliyorlar. Hatta doğurmak üzere olan bi bayan misafirliğe annemlere gelmişti oturuyorduk, birden bebek aglama sesi geldi karnindan geliyormus🥺 şok olmuştuk 😳
Tugceasl 19231923 çünkü ciğerleri son haftalarda geliştiği için bütün alışverişi aslında plesanta yolu ile karşılanan bebek dünyaya geldikten sonra ilk defa kendi başına nefes aldığı için ağlar 🐣😇 çünkü ciğerlerine birden hava doluyor miniklerimizin
Angelsmom Rahim içinde de ağlıyorlar ama dünyaya geldiklerinde ciğerlerine hava girsin diye refleks olarak ilk yaptıkları şey ağlamak😊
Ozdmrkbraa 19231923 evet ilk üç ay da öğrendikleri ilk şey ağlamak tabi ki göz yaşı üretimi olmuyor ama öğreniyorlar ağlamayı 🤭
Cemrenur haziranin25i bende aynı sizin gibi olmuştum ama kadın gayet normal karşıladı 😳 3 gün sonra da doğurdu 🙄
haziranin25i Cemrenur ay çok enteresan böyle bir şey başıma gelse bebeğim ağlasa oturur bende ağlardım galiba🥴
haziranin25i Cemrenur ben göbeğime pış pış yapa yapa uyuturdum 🤗 Ama insan panik olur o an ne yapacağını bilemez bakalım biz neler yaşayacağız 😎