Kızlar herkese selam 2 kızım var ve ilk kızım makat geliş olduğu için mecburi sezeryan oldum. Aradan 11 ay geçtikten sonra tekrar hamile kaldım ve araları 20 ay olduğu için doktorum normal doğum yapamıycağımı söyledi ki sezeryan günü verdiğinde benim aşırı sancım vardı ve çocuk kanalda neredeyse doğum olucaktı ama maalesef olmadı. Şimdi tekrar hamileyim ve aralarında 33 ay olucak yani neredeyse 2 buçuk yıl. Bu kadar kısa süre sonra sezeryan dan sonra normal doğum yapan oldumu aranızda?