Melike_16 Merhaba sevgili anneler avent göğüs kalkanı kullanan annelerimiz var mı yorumlar üzerine sipariş verdim doğum çantama koyacağım inşallah fikrinizi bekliyorum
Ozdmrkbraa Melike_16 bende araştırma içerisindeyim siz sipariş vermişseniz bileğiniz vardır gerçekten işe yarıyor mu yada gerekli bir ürün mü ben daha almadım da
Ezgii02 Melike_16 ben doğum yaptım ve göğüslerimde hafif yanma olunca kullanan bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım memnun kaldım en güzel yanı kremi sürünce nenli tutuyor krem bir yere bulaşmadan tedavi ediyor ama kötü yanıda kayıyor bazen yerinden dikkat etmen gerekiyor