Nktozkn Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı, benimde 39 ama hala tık yok bekliyoruz üstelik doktorum 2 hafta önce bebek çok inmiş bugun yarın doğum olur dedi, kumda yürüme, hurma, merdiven, squat ne varsa yapıyorum ama vakti değil sanırım beklemeye devam 😂