hamişler mrb size bi sorum olacak bnm iknci gebeliğim. 4.5 aylık hamileyim. gebeliğimin başından beri dudak ve burun çevremde sürekli uçuk çıkıyo. hatta biri geçmeden bi diğer uçuk hemen çıkıyo. son 3 aydr böyleyim.kusmam bi iki kez olmasına rağmen bulantım on gün öncesine kdr 7-24 hep vardı hatta 5 kg vermştm bu yüzden. doktora sorduğumda bağışıklığın zayıf diye uçuk atıyodr dedi ben oğlumda hamileyken hç uçuk çıkardığımı hatırlamıyorum. ve artk düzenli bi şeklde yemkde yiyorum vitaminlerimide alıyorum. başına böyle bşy gelen var mı benm gbi uçuklarla başı dertte olan. uçuk kremi kullanıyorum ama sürekli çıkması artk delirtiyo beni aynalara bakasım gelmiyo😏😏😏😒