G-123 Kızlar kan sulandırıcı igne kullanıyorum oscapar öncesinde coraspirin de kullanıyordum ama doktor aspirini bırakabilirsin dedi benim gibi aspirini bırakıp sadece iğneyle devam eden var mı ?
yusra-60 G-123 ben de 34 haftalık hamileyim coraspini bırakabilirsin dedi bana da . Bende bıraktım sadece iğne ile devam ediyorum
G-123 Benim daha çok yeni canım 5+4 ama iki kez düşük yaptım korktum açıkçası aspirine devam mi etmeliyim diye
sumeyye_81 G-123 canm bende oskaparla coraspirini kullaniyorum ikisini birden aspirin daha onemli dedi doktorum
G-123 sumeyye_81 tamam canım çok teşekkür ederim 😊❤️ yarın gitcem bakalım doktora sorcam rabbim hepimizin bebişlerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin