Reglime 4 gün var ve normalde günü şaşmadan olur. Sabah gebelik testim negatif çıktı ve az öncede bir lekelenme gelmiş çamaşırıma avuç içi kadar. Gebe miyim değil miyim ne yapmalıyım şehir hastanesine gitsem acilden kan alırlar mı? Kafamda deli sorular 😑