Tugce16_ benimde ayak topuğumda kist çıktı tam hamileliğimde. Hiç sağ ayağımı kullanamıyorum ve bu sebeple hareketlerim çok kısıtlı.
şöyle ki kan pıhtılaşma sorunun olabilir yani bu herkes de olabilir bilemezsin. O yüzden sürekli hareketsiz kalmak çok riskli olabilir. Ben çoğunlukla yattığım için yatarken ayaklarımı hareket ettiriyorum. Pilates hareketleri yapıyorum böylece kan dolaşımım hızlanıyor ve bebeğin mutlu olmasını sağlıyor daha iyi kan giderek. Ayrıca pıhtı riski varsa da pıhtı atmasını engeller.
Evde ev işlerini kendin yapacak kadar hareket ediyorsan iyi ama normal Doğum istiyorsan esneklik ve hareket gerekir. Yukarıda yazdığım hariç normal doğumu zorlaştırmış olursun. Benim bildiğim bunlar. Kilo kontrollü almaya çalışıyorum ve hareket ederek riski azaltıyorum kendimce ama normal Doğum yapabileceğimi hiç sanmam. Zaten Doğumdan hemen sonra ameliyat olacağım için bebeği en kısa zamanda alırlar benim için. Ameliyat olmam gerekiyor çünkü Doğum sonrasına erteleme çabasındayım ben.