39 haftalık hamileyim. Bebeğimin boynuna kordon dolanmış iki kat. Doktorum müayine ettiğinde bebeğin yukarıda dedi, kordon inmesine izin vermiyor dedi. Böyle durumlarda normal doğurtuyoruz ama bakıcaz. Böyle durumlarda normal doğima alınırken Nst cihazı takılıyor. Devlet hastanesine gidiyorum ve o hastanede o cihazın olduğunu sanmıyorum. Sancın ve suyun gəldiği zaman doğuramazsan sezeryanla alırız dedi. Çok korkuyorum, ya ben ıkındığım sırada kordon boğazını sıkarsa, ya bişey olursa diye aklım çıkıyor😓🥺sizce ne yapmalıyım, fikir verin bana lütfen