Bugün kontrolüm vardı normal doğuma uygundum ama bebeğin başı kanala yerleşmemiş ve açılmam hiç yok doktor son güne kadar bekleyelim ama sezaryen gibi şimdiye girmiş olması gerekiyordu kanala dedi kendimi normale çok hazırlamıştım açıkçası üzüldüm😔 büyük ihtimalle spinal olacağım ve biraz korkuyorum var mı benim gibi olan veya spinal olup tavsiye verecekler varsa sevinirim