gokcek07 Oykuaygun ahh ben neler cektim neler 4 ay boyunca su bile içsem cıkardım, herşeyden tiksindim 3 kg verdim hatta bana bırsey fayda etmedi, 4.aydan sonra çok şükür ki düzeldi, analık zor 🤭
Saniss Oykuaygun prilam dr yi yazmayı isteyebilirsiniz doktorunuzdan. Ha ben kullanıyorum ama yine bulantım olmuyor mu oluyor o da bişey yiyemediğimden sanırım hemen cıkarıcak gibi oluyorum
Oykuaygun Saniss 5.haftadan beri kullanıyorum hem faydası yok hemde kokusu daha çok tiksinsiriyor. Kafam kalkmıyor ya hiç hamile miyim hasta mı anlamadım valla 😂😂
Saniss Oykuaygun Allah’ın gücüne gitmesin ama valla öyle ağzımın tadı gitti bişey yiyemiyorum yesem hemen çıkaracakmış gibi oluyorum ne zaman geçecek diye bekliyorum merakla ☹️
sblaslan Aslisvvl valla ben 13 haftamdayım halen mal gbiyim doktor vitamin ilacı verdi daha içmaden kokısından kusıyorum 🤣
Abece Doktorunuza söyleyin ilac veriyor prilam dr diye onun sayesinde rahat atlattim ben o zor gunleri
Rabiaturk 6+4 teyim kraker felannhak getire en iyi bulduğum çözüm şuan yeşil naneli sekersiz sakiz o hem mideme iyi geliyo hemde cok şükür çok rahatladım
bdrnczn Oykuaygun 4ayı doldurdum hala devam, ama herkesin aynı olacak diye bir şey yok. İnşallah kısa sürede geçer hepimizin bulantısı kusması☺️