Zaman aşımından dolayı dün yatışım yapıldı kızlar ama ne açıklık var ne kanama ne de suyum geldi bıraksalar bi kaç ay dha o şekilde beklerdim heralde 🤣normal doğum yaptım ama bnm için o kadar zordu ki anlatamam kimseyi korkutmak değil amacım sıkıntı bendeydi zaten 🤣 sürekli gidip gelip açıklığımı kontrol ettiler dün ama bugün sabaha kadar 3 cm anca olmuştu. Suni sancı verdiler dün o da fayda etmedi sonr abi baktım nişanım geldi akşam da suyum geldi ve kendi sancım başladı. Sabaha kadar kıvrandım durdum ne uyku ne yemek ne su sancılardan dolayı hiç bişey yiyemedim sabah olunca artık sancılarım 5 dkkada bir olmaya başladım biraz yürüdüm sıcak duşa girdim sonra tekrar suni taktılar bu defa çok kötü oldum 2 saat içinde de doğurttular zorlan ama doğduktan sonra öyle bi rahatlama yok ya resmen hiç bişeyim yok gibiydi 🤣 alttan dikişlerimde var bi yürürken o azcık zorluyo başkada çok şükür hiç bişeyim yok 🤣