Perşembe günü esimin testi pozitif çıktı ve o günden beri tek başına bi odada kaliyor.cok üzülüyorum çünkü Çarşamba günü dogumum olucak ve o gelemicek yanimda olamicak.eve geldgmzde ogluna sarilamicak.hafta sonu biticek karantinasi sonra test yapicak tekrar ya yine pozitif çıkarsa geçmezse diye.dogumda yanimda olmasini cok istemiştim ama maalesef olamiyor.cok üzüldüm cok stres yaptım bu duruma halada içimde burukluk var hiç böyle hayal etmemiştim hersey bi anda darma dagan oldu ve yapcak hic biseyim yok😔