Kızlar 5. Haftamda 1 gece kanamadan hastanede yattım taburcu oldum,tam 4 hafta kahve lekelenme oldu, sonra tam bitti derken birden kanama başladı,pazartesiden beri hastanedeyim hergün pruloton yapıldı kesilmedi.şuan 10+3 üm kıpkırmızı kanamayla beraber kesem duruyor bebeğim gelişiyor şuan 3.78 cm MaşAllah🧿
Sormak istediğim böyle kanamayla gebeliği devam eden var mı, bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı?
Rabbim hepimize şifa versin,kucağımıza almayı nasip etsin…