Saskinana Hanımlar meme reddi yaşayan var mı yenidoğan da? Çözümü bulan , bebeğin inadını kıranlar var mı? Varsa ne yaptınız😅
61Aysen Saskinana pek bilgm yok geri memeye döndürme icn ama memeyi almiyo die biberon vermeyin emzikte vermyn sütünüzü sagip kaşikla verin gögsünüzüde arada verin yavs yavs alşr belki nekadrlik bebeğin.
Saskinana 61Aysen şırınga ile Veriyorum 15 günlük doğduğundan beri asla memeyi kabul ettiremedim Deniyorum uğraşıyorum yok
61Aysen Saskinana Gelmeden ayarlamis neler.yapcani minik Gözün aydin bu arada csnm ins alır zamanla Allah yardımcin olsun